האם יש תמיכה טכנית למוצר? - שריונית חסם

האם יש תמיכה טכנית למוצר?

האם למשווק המורשה ממנו רכשת יש גיבוי טכני של היצרן ? חברות מסודרות יודעות לתת מענה טכני ברמות שונות עבור לקוחותיהם. לעיתים כשיש צורך בהתקשרות עם אדריכל ו/או עם קבלן ביצוע לשם ייעוץ טכני ו/או עיצובי כלשהו, לקוחות שרוכשים ממשווק מורשה זוכים לשירות תמיכה טכנית המסייעת להם להבין ולהכיר את המוצר ביעילות. כתוצאה מכך, יותר קל לבעלי המקצוע השונים להתאים את הפתח המיועד לדלת בהתאם לדרישות הלקוח, בהתאם לאופי הדלת ובהתאם לאפקט העיצובי שלה. בנוסף לכל זה, לשריונית חסם יש מדור טכני ענף באתר הבית. הטיפ שלנו: לא להתבייש לשאול שאלות טכניות.

אפשר לעזור?

מומחי העיצוב והמיגון שלנו ישמחו לייעץ לך

עדיין מתלבטים?

אז לפני שאתם עוזבים, קבלו הצעה

sls logo
סקירת פרטיות

אתר אינטרנט זה משתמש בקובצי Cookie כדי שנוכל לספק לך את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית. מידע על קובצי Cookie מאוחסן בדפדפן שלך ומבצע פונקציות כגון זיהויך כשאתה חוזר לאתר שלנו וסיוע לצוות שלנו להבין אילו חלקים באתר אתה מוצא הכי מעניינים ושימושיים.