דלתות נגד מים - שריונית חסם

דלתות נגד מים

אחת הבעיות הגדולות של דלתות פנים בבית, הוא שהן באות במגע עם מים, ואם לא מדובר בדלתות משובחות מחומרי גלם איכותיים, הם עלולים להתנפח, לא להיסגר, לאבד צורה, לדהות ועוד. אחד הדברים החשובים כאשר באים לרכוש דלתות פנים הוא לוודא שהן משמשות גם דלתות נגד מים ושאחרי השטיפה הראשונה וגם החמישים הם יסגרו בלי שום טריקה כמו חדשות.

עולם דלתות פנים היום, עבר שינוי ומהפכה גדולים מאוד. לא מדובר רק בחדירת גוונים וצבעים אופנתיים, אלא גם בדגמים ועיצוב שהופכים כל דלת פנים בבית למיוחדת במינה. היום דלתות, הפכו להיות חלק מהעיצוב הכללי וגם אליהן שמים לב, ממש כפי שבוחרים פריטי ריהוט. תארו לעצמכם שאתם נכנסים לבית בסגנון קלאסי, ופתאום ממש ליד הקיר עם הקרניזים, מוצבת דלת משעממת בצבע לבן, חיוורת וחסרת כל ייחוד. האם אין כאן התנגשות וסתירה בין השאיפות לעיצוב פנים מושלם לבין חזותה של הדלת הזו? אם כך נאמר, שיותר ויותר אנשים מבינים את המשמעות שגם דלתות פנים יכולות להיות מעוצבות, ובוודאי לא רק בצבע לבן, ולכן הרבה מקפידים היום על בחירת דלתות פנים לבית. 

דלתות עשויות מתכת 

כאשר מדובר על דלתות נגד מים, יש היום ביקוש לדלתות פנים העשויות ממתכת או מעץ משובח וגם דלתות שיש בהן דלת מתכת ומשקוף פולימרי. לדלתות הללו יש איכות מאוד גבוהה מכל הבחינות. גם מבחינת חומרי הגלם, גם מבחינת החוזק וגם שהדלת מספיק חסינה בפני נזקי מים וגם טרמיטים. אפשר להזמין היום דלת בצבע אדום, או ורוד כחול וחום, בהתאם לדרישה, כי כפי שאמרנו הדלתות הפכו כבר לאלמנט עיצובי של ממש.

דלתות המתכת עשויות מסגסוגת מתכת קלה, הן בטוחות לשימוש במגע עם מים, חזקות  ועמידות ואפשר לרכוש אותן בשלל עיצובים. כאשר אתם הולכים לחפש דלתות נגד מים, חפשו את דלתות IN Door  או IN house ותגלו עולם שלם של עיצובים ודגמים מרשימים.

סמלי איכות על דלתות נגד מים

גם לדלתות יש סמלי איכות שמעידים על איכות הדלת. אם אתם מחפשים דלתות פנים, חפשו את סמלי האיכות על הדלת, אלה מתחייבים שהדלת עומדת בקריטריונים שונים.

ההופכים אותה לאיכותית. יש למשל דלתות המיוצרות בצורה כמו "מגירה", כאשר שכבה אחת של הדלת נכנסת לאחרת, מה שגורם לה להינעל מכנית ולהיות חזקה ועמידה מאוד. זוהי שיטת החיבור הכפול והיא מבטיחה פרטיות וחוזקה בו זמנית. בנוסף יש דלתות נגד מים עם איטום גומי כפול, מה שמבטיח שגם אם הדלת תבוא במגע עם מים, לא יקרה לה כלום. הבידוד הזה יוצר בידוד תרמי וגם אקוסטי, ומאפשר פרטיות שלמה בכל חדר בבית. סמל נוסף שכדאי לחפש על הדלתות הוא שהן מבודדות מפני חום וקור. זהו סמל המעיד על כך שלתוך הדלת הוזרק חומר בשם פוליאוריתן מוקצף, אשר הפך אותן למבודדות קור וחום משמעותית בפער של 25 מעלות, וכן הן מבודדות רעשים מבחוץ.

על דלתות נגד מים יש סמל של Dx51 המעיד על כך שהן עשויות מסגסוגת קלה של מתכת. זוהי דלת קלה אבל חזקה, וגם היא כמובן מרחיקה טרמיטים ונגד מים.

דלתות מעוצבות בבית

דלתות נגד מים יכולות להיות גם מעוצבות. הן יכולות להיות עם אלמנטים של צביעה בתנור או תוספות מאלומיניום, או אפילו דלת נגד מים שנעשתה בעבודת יד של נפח אמן. ממש כמו הדלתות של פעם, כמו הדלתות המיוחדות שרואים בארמונות באירופה. דלת כזו בהחלט תהיה בחירה אומנותית מצוינת.

עדיין מתלבטים?

אז לפני שאתם עוזבים, קבלו הצעה