דלתות מעוצבות בדירות חדשות - בטחון וסגנון ממבט ראשון - שריונית חסם

דלתות מעוצבות בדירות חדשות – בטחון וסגנון ממבט ראשון

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב של דירה חדשה הוא בחירת הדלתות החיצוניות והפנימיות. הדלתות שישמשו אותנו לאורך שנים, צריכות לספק שני דברים עיקריים. הראשון הוא כמובן בטחון והגנה בתוך הבית שלנו וגם כשאנחנו עוזבים אותו מדי יום. הדבר השני הוא אווירה מעוצבת ונעימה, כזו שעוזרת לנו להרגיש בבית. 

היום ניתן למצוא בשוק הדלתות כל כך הרבה סגנונות ואופציות וקשה לבחור בין כל המגוון את הדלתות שיתאימו לדירה החדשה. אם זה עתה רכשתם דירה חדשה מקבלן ואתם נמצאים בשלב בחירת הדלתות ושאר האלמנטים העיצוביים, הנה כמה טיפים מאתנו שיעזרו לכם בתהליך.

איכות היא לא מילה גסה – והיא לא פשרה

כשמדובר בדלתות לדירה חדשה, שאמורות לספק בטחון, אנחנו לא מתפשרים על האיכות. חשוב לרכוש דלתות פנים וחוץ מספקים איכותיים, בעלי ניסיון בתחום, שיכולים להתאים עבורכם את הדלתות לבית ולהתחשב בכל הצרכים שלכם.  
מה זה אומר איכות? איכות היא חומרי הגלם לבניית הדלתות, שצריכים להיות חזקים ועמידים לאורך זמן. איכות היא גם הגימורים של הדלת, שצריכה להישמר אסתטית ומעוצבת לאורך שנים. בנוסף, חשוב להקפיד על מערכת נעילה חכמה ככל האפשר שמספקת לכם בטחון והגנה ועומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים היום.

דלתות עם תו תקן – לביטחון מלא בדירה שלכם

לצד איכות הדלתות, חשוב להקפיד שיש לדלת תו תקן. כלומר, שהיצרן קיבל אישור ממכון התקנים לדלתות ולמפרט הטכני שלהן. הדלתות צריכות לעמוד בסדרת קריטריונים מדויקים ולהציע לכם את הבטחון המלא. תו התקן מתייחס לעיצוב הדלת, לחומרי הגלם מהם היא עשויה, למערכות הנעילה ולחוזק שלה מפני גניבות, פריצות ושאר טרדות. 

התאימו את עיצוב הדלתות לשאר האלמנטים העיצוביים בדירה

אחרי שוידאנו שהדלתות שאנחנו בוחרים חזקות, עמידות, איכותיות ובעלות תו תקן לגיטימי, הגיע הזמן להשתעשע עם העיצוב שלהן. היום כאמור אפשר למצוא דלתות בכל צבע, עם הדפסים ודוגמאות, עם שילובים של מתכות וזכוכית ועוד אלמנטים עיצוביים.

בחירת הדלת המתאימה לדירה שלכם צריכה להיעשות תוך התחשבות בכל תוכנית העיצוב של הדירה. מה הצבעים המלווים את התוכנית? איזה סגנון מאפיין את עיצוב הדירה שלכם? כיצד הדלתות שאתם בוחרים משתלבים בתוכנית הזו? לכל הדברים האלו חשוב להתייחס לפני בחירת הדלתות ולהיעזר בעת הצורך גם במעצב פנים שיוכל לספק לכם ייעוץ עיצובי.  

הזמינו התקנה מסודרת של בעל מקצוע

כשמדובר על התקנת הדלתות בבית – לא כדאי להתפשר. עם כל העלויות שכרוכות ברכישה ובעיצוב של דירה חדשה, חשוב להקפיד על הבטחון שלכם ולכן הזמינו התקנה מבעלי מקצוע מיומנים ומנוסים. רוב ספקי הדלתות יספקו לכם את ההתקנה הדרושה ואנשי מקצוע מטעמם יגיעו להתקין עבורכם את הדלתות. למרות שבמקרים מסוימים מדובר על תוספת מחיר, לא כדאי להתפשר על הנושא. כך תוכלו להנות מדלתות מעוצבות, אסתטיות ומעניקות בטחון לאורך שנים רבות. 

נכתב בשיתוף חברת שרביב הבונה את מגדל אורבן טאוור https://urban-tower.co.il

עדיין מתלבטים?

אז לפני שאתם עוזבים, קבלו הצעה