דלתות כניסה מעוצבות - מה לבדוק? - שריונית חסם

דלתות כניסה מעוצבות – מה לבדוק?

דלתות כניסה מעוצבות

דלתות כניסה מעוצבות הפכו בשנים האחרונות לאחד מהאלמנטים החשובים ביותר בכל סביבת מגורים או סביבת עבודה משרדית, וזאת לנוכח העובדה שהן מספקות לנו אבטחה, פרטיות, וכמובן, ערך אסתטי ודקורטיבי כבר בכניסה לסביבת המגורים או המשרד. עם התפתחות הטכנולוגיה במהלך השנים, דלתות הכניסה הפכו למעוצבות יותר והן מגיעות במגוון רחב של צורות, גדלים, צבעים וחומרים, כאשר את הסגנון העיצובי של הדלתות תוכלו לבחור בהתאם להעדפות הטעם האישיות שלכם ובהתאם לאווירה העיצובית אותה תרצו לייצר בחזית הכניסה.

רכישת דלתות מעוצבות – היכן הכי מומלץ?

רכישה של דלתות כניסה מעוצבות מומלץ שתעשה באמצעות חברת דלתות מובילה העוסקת ומתמחה בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של דלתות כניסה ודלתות פנים. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם מספר יתרונות מרכזיים כגון:

  • היצע גדול של דגמי דלתות מעוצבות
  • התאמה אישית של גודל הדלת
  • דלתות כניסה המיוצרות מחומרי גלם איכותיים
  • אחריות מלאה על כל מרכיבי הדלת בכפוף לתנאי האחריות
  • מלאי גדול וזמין של דגמי דלתות כניסה לאספקה מיידית

ויתרונות נוספים ההופכים כל רכישה לבטוחה ומשתלמת עבורכם.

דלתות כניסה מעוצבות מעץ או פלדה – מה עדיף?

כאשר מדברים על דלתות כניסה מעוצבות, מדברים בדרך כלל על כל סוגי הדלתות (דלתות כנף, כנף וחצי ושתי כנפיים), המיוצרות מעץ מלא או מפלדה. הבחירה בדלתות כניסה מעץ מלא, תאפשר לכם ליהנות ממראה יוקרתי בחזית הכניסה, אך חשוב לקחת בחשבון שדלתות עץ מלא מחייבות אתכם לפעולות תחזוקה תדירות על מנת לשמור על המראה היוקרתי של הדלת. מנגד, דלתות כניסה מפלדה מגיעות בעשרות דגמים מעוצבים, כאשר תחזוקת הדלת אינה מצריכה אתכם בפעולות תחזוקה תדירות או מיוחדות. בנוסף, דלתות כניסה מפלדה הן דלתות כניסה חזקות ובטיחותיות המשווקות במחירים נמוכים יותר בהתאם לסוג הדלת וגודלה.

4 פרמטרים מרכזיים ההופכים כל דלת כניסה מעוצבת לדלת איכותית

הסגנון העיצובי של דלת הכניסה אומנם חשוב ליצירת חזית כניסה מעוצבת לסביבת המגורים/משרד, אך רכישה של דלת הכניסה המעוצבת מחייבת אתכם לבדוק היבט את ארבעת הפרמטרים הבאים שכל אחד מהם חשוב לא פחות מההיבט העיצובי של הדלת.

  1. בדקו האם דלת הכניסה עומדת בתקן הישראלי – דלתות כניסה חייבות לספק לכם רמת מיגון גבוהה ועל מנת להבטיח זאת, חשוב שתבדקו שהדלת אותה אתם רוכשים עומדת בתקן הישראלי המחייב.
  2. בדקו מהי רמת הבידוד האקוסטי של הדלת – דלתות כניסה מעוצבות צריכות לספק לכם בידוד אקוסטי מיטבי, כאשר רמת הבידוד של דלתות אקוסטיות נקבעת בהתאם לאיכות חומרי המילוי של הדלתות. רמה גבוהה של בידוד אקוסטי מצמצמת באופן משמעותי את רעשי הסביבה ומטביחה לכם סביבת מגורים/משרד שקטה יותר.
  3. בדקו מהי רמת הבידוד התרמי של הדלת – רמה גבוהה ככל הניתן של בידוד תרמי בדלתות הכניסה, תאפשר לכם ליהנות מסביבת מגורים/משרד חסכונית יותר בהיבט האנרגטי, בכך שהבידוד התרמי מסייע להפחתת עומסי חום/קור בהתאם לטמפרטורות העונתיות, ולכן, חשוב לבדוק מהי רמת הבידוד התרמי של הדלת אותה אתם רוכשים.
  4. בדקו את איכויות מנגנוני הנעילה – כל דלת כניסה מעוצבת היא בראש ובראשונה אמצעי מיגון מפני ניסיונות מפריצה, ולכן, חשוב לבדוק את איכות מנגנון הנעילה המוצע לכם. בנקודה זו, חשוב לציין שניתן לשדרג את מנגנון הנעילה הסטנדרטי למנגנון נעילה חכם ומתקדם מסוגו שלמעשה מנטרל את עצמו בעת ניסיון פריצה.

מה חשוב לדעת על התקן הישראלי לדלתות כניסה?

כפי שציינו לעיל, רכישה של דלתות כניסה מעוצבות, מומלץ שתעשה לאחר שווידאתם שדלת הכניסה עומדת בדרישות התקן הישראלי. תקן זה ידוע בשם ת"י 5004 והוא מגדיר בתוכו 4 דרגות קושי לפריצת הדלת, כאשר דרגת הקושי עצמה מגדירה גם את הכלים הנחוצים לצורך פריצת הדלת וגם את משך הזמן לפעולת הפריצה. דרגות הקושי בתקן זה, נעות בין כוכב אחד ל-4 כוכבים, כאשר ארבעה כוכבים היא דרגת הקושי הגבוהה ביותר לפריצת הדלת ומשך הפריצה הנדרש הוא כ-4 דקות של ניסיון פריצה אלים במיוחד. בנקודה זו חשוב לציין שמשך הפריצה הממוצע לדלתות כניסה בדירוג של 4 כוכבים על פי התקן, נמשך בין 7 ל-15 דקות בממוצע, כאשר ניסיון הפריצה לדלת הוא רועש מכיוון שהוא נעשה באמצעות כלי פריצה שונים.

עדיין מתלבטים?

אז לפני שאתם עוזבים, קבלו הצעה