דלתות במבצע לראש השנה - שריונית חסם

דלתות במבצע לראש השנה

דלתות במבצע

שוק דלתות הפנים כולל דלתות במבצע, מוערך בסכום של כ-650 מיליון ₪. הדרישה לדלתות אלה קיימת גם בדירות ישנות או כאלה שעוברים שיפוץ וגם בדירות חדשות. 50% מהדירות הנמכרות מיועדות לדירות בשיפוצים ו-50% לדירות חדשות. 

קהל יעד נוסף של דירות פנים הם בעלי דירות ובתים שהבינו את גודל השינוי שעבר על הדלתות בארץ, כאשר מדלתות לבנות משעממות ונטולות כל עיצוב, הן הפכו לתכשיט של כל בית הן מבחינת דגמים, מגוון, היצע גדול של דוגמאות ומחירים והן מבחינת הצבע שהם מכניסים לכל בית. הדלתות הלבנות פינו את מקומן לדלתות בצבעים ים תיכוניים כמו טורקיז, ירוק ולימון. תוסיפו לזה גם דלתות בצבעי אדמה מבוקשים והנה לכם המהפך כולו.

בדרך כלל דלתות היו מוחלפות בערך אחת ל-25 שנה, אולם בשם השינויים הקיצוניים שעבר השוק הזה בשנים האחרונות, כאמור גם בעלי בתים שנשארו "תקועים" עם דלתות בצבע שמנת חסרי כל ייחוד מחליפים אותן לחדשות.

חומרי גלם חדשים

אם אתם מחפשים דלתות במבצע, תוכלו להתרשם מהשינוי שעבר על הדלתות גם בתחום של חומרי גלם. אם בעבר היו רק דלתות עץ, היום יש גם דלתות שעשויות מסגסוגת של מתכת, דלתות עמידות למים. וגם המשקופים נעשים היום מחומרים שונים.

דלתות עמידות למים, הן בשורה חשובה מאוד ובעיקר בארץ.  ראשית ישראל היא מדינה חמה ולדלתות היה תמיד נגרם נזק באזורים מסוימים בארץ שהייתה בהם לחות גבוהה. בנוסף לכך מסקר שנעשה על הרגלי צריכת מים בארץ עלה, כי בישראל לעומת מדינות אחרות, נהוג לשטוף את הבית עם הרבה מאוד מים, מה שגרם נזק רב לדלתות העץ. מים ועץ לא הולכים יחד ואחרי כמה שנים הן החלו להתנפח, היה ריח של טחב והם משכו אליהם טרמיטים. זו הסיבה שאת דלתות הפנים מהעץ במקומות בבית שיודעים שיש מגע עם הרבה מים כמו למשל חדר אמבטיה, מחליפים את הדלתות לעמידות בפני מים.

דלתות מפולימר- חידוש מרענן לחדרים רטובים 

בהרבה בתים היום מחליפים בעליהם את דלתות האמבטיה בדלתות שעשויות מפולימר. זוהי תערובת שנוצרת במעבדה והיא מכילה שבבי עץ שנדחסים באמצעות דבק חזק מאוד ונוצר חומר עמיד וחדש, מבודד ממים. 

מי שצורך אותן בדרך כלל לבד מבעלי בתים, הם גם בעלי מסעדות או מטבחים תעשייתיים בהם יש לחות רבה וכן במפעלים.

דלת כזו יכולה לבוא במגע עם מים ולא יקרה לה מאום. היא לא תשתנה, לא תאבד מצבעה, לא תדהה ולא תינזק. דלתות במבצע כוללות גם דלתות פולימר. מה שמשנה את המחיר של דלתות אלה הוא מנגנון הנעילה שלה, איכות הייצור וכן העיצוב. 

דלתות פנים מעוצבות לשנים רבות 

היום מלבד ייצור של דלתות פנים איכותיות, מושם דגש רב על העיצוב שלהן. הישראלים גילו את עולם העיצוב והם רוצים את הבית הכי יפה ואת הדלתות הכי חדישות ומודרניות. יש כמה מושגים בעולם הדלתות שמי שמחפש דלתות במבצע כדאי שיכיר אותם. 

ראשית בכל דלת יש את השלד שזו בעצם המסגרת הפנימית. ככל שהוא עבה יותר, כך הדלת תהיה חזקה יותר ואין סיכוי שייצרו בה עיוותים. על השלד מלבישים את הפלטה, זוהי מעטפת הדלת והיא גם יוצאת את החלק החיצוני הנראה לעין. בעגה מקצועית קוראים לה כנף. 

אורך חייה של דלת הוא 25 שנה 

בתוך הדלת עצמה יש מילוי אשר נועד לבודד אותה אקוסטית והן מטמפרטורה. ככל שחומר המילוי יותר איכותי כך הדלת תוכל לבודד את הדירה או הבית שלכם יותר טוב. ישנם כל מיני סוגי מילוי כמו פוליאוריתן, ספוג מוקצף, פלקסבורד, כוורת ועוד. 

בסוף יש את שכבת הגימור, שזוהי השכבה החיצונית של הדלת. לגימור זהה יש חשיבות רבה בעמידות של הדלת. זו יכולה להיות צביעה בתנור, פורמייקה, PVC ועוד. לגימור יש ציפוי מפולימר. המשקוף מהווה את החיפוי הפנימי ועליו מלבישים את הדלת וחלקיה. לכל רכיב יש השפעה על איכות הדלת, מחירה ועמידותה לאורך זמן. אורך חייה של דלת הוא כ-25 שנה. 

כאשר אתם מחפשים דלתות במבצע, תוכלו לשאול כעת את השאלות הנכונות. 

עדיין מתלבטים?

אז לפני שאתם עוזבים, קבלו הצעה