דלתות יוקרתיות – עיצוב שמדבר בשבילכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
משפחה שמחה וממוגנת עם דלתות יוקרתיות מבית שריונית

אחד הדברים שכדאי להשקיע בהם על מנת ליצור לעסק תדמית יוקרתית הוא הנראות. רושם ראשוני אמנם אינו תמיד מדויק והולם את המציאות, אולם בסופו של דבר – הוא תמיד מנצח. אחרי שכבר גיבשנו רושם ראשוני לגבי דבר מסוים, כל דבר – אנשים, חברות, מדינות – יהיה קשה מאוד להשפיע את מה שאנחנו חושבים עליו, ולשנות את הרושם שלנו באופן דרסטי.

מהסיבה הזו, כאשר מדובר בעסק אשר מעוניין למשוך לקוחות חדשים, הרושם הראשוני חייב להיות מדויק ומעוצב לפרטי פרטים. לא מעט לקוחות, כאשר יצטרכו לבחור בין עסק אשר מעוצב בקפידה, עם דלתות יוקרתיות, רהיטים אלגנטיים וטכנולוגיה מתקדמת, לבין כזה שהעיצוב שלו מבטא פחות הקפדה והשקעה, יעדיפו לבחור בראשון, אשר נראה, לפחות על סמך הרושם הראשוני, כאילו יוכל להעניק להם מענה איכותי יותר; יהיה קשה לשכנע אותם שהרושם הראשוני השטחי שגיבשו אינו נכון.


דלתות יוקרתיות והשקעה בפרטים – מקצועיות חסרת פשרות


על מנת ליצור לעסק תדמית יוקרתית שמובילה לרושם הראשוני החיובי לו מייחל כל בעל עסק, העיצוב ללא ספק נמצא באחד המקומות הראשונים ברשימת המשימות. בין אם מדובר במשרד עורכי דין, בחברת פרסום או בסטארט אפ שמתחיל לצבור תאוצה – החלל העסקי שלכם הוא לעתים קרובות אחד הדברים הראשונים שהלקוחות שלכם יראו – והוא צריך לדבר בשבילכם, ולהגיד ללא מילים את המסר שאתם רוצים להעביר.

ראשית, עליכם לבחור את הסגנון המועדף עליכם, ולבחור את הפריטים המתאימים לפי הקו הרצוי. כדי ליצור רושם רך ומשפחתי, כדאי להגדיר סקאלה של צבעים חמים ולהשתמש בחומרים טבעיים. אם אתם מעדיפים ליצור רושם חזק ועוצמתי, תוכלו ללכת על צבעים קרים יותר ועל חומרים כגון מתכת או בטון. הדלתות בעסק שלכם חשובות במיוחד – הן מהוות שער פיזי ומטאפורי אליכם, כאשר דלתות יוקרתיות ישדרו איכות, מקצועיות וחתירה למטרה.

כדאי לשים לב לפרטים הקטנים – לתמונות, לסוקולנטים, לטאצ'ים הקטנים שיוצרים את התחושה שהשקעתם עד הסוף; מיותר לציין, שאם השקעתם כל כך בעיצוב, קל וחומר שגם הלקוחות יקבלו את הרושם שיוענק להם יחס שהוא לא פחות מהטוב ביותר.


לשדרג את היוקרה שלכם


צעד נוסף שכדאי לבצע אם אתם רוצים ליצור רושם ראשוני יוקרתי לעסק שלכם הוא כמובן הנפקת כרטיס ביקור שהולם את הרושם שאותו אתם מעוניינים ליצור. על אף שכיום ניתן ליצור עיצובים נאים בקלות רבה באינטרנט, מומלץ לפנות למעצב מקצועי ובעל ניסיון, אשר יידע כיצד להפיק עבורכם את כרטיס הביקור המושלם. כרטיס הביקור שלכם הוא כמובן אחד הדברים הראשונים אשר לקוחות פוטנציאליים נתקלים בו, ולכן, הוא חייב להיות מעוצב עד הפרט האחרון ולדבר את המסר שלכם במדויק.


פרט נוסף שיכול ליצור לעסק שלכם תדמית יוקרתית ומפוארת או מנגד לגרום לו לדשדש, הוא צוות העובדים שלכם. בסופו של דבר, עם כל הכבוד לכרטיסי הביקור, לעיצוב של העסק שלכם וכדומה, את העבודה האמיתית עושים אנשי הצוות שלכם, ואם הם לא יעשו אותה כמו שצריך – העסק ללא ספק יהיה בבעיה.

היום, אף אחד לא פונה לבעל מקצוע לפני שהוא קורא לפחות פעמיים את כל חוות הדעת שפורסמו על אותו עסק ברחבי המדיה החברתית, ולכן, אתם חייבים להיות בטוחים שהעבודה בעסק שלכם תתבצע ברמה הגבוהה ביותר, ותוביל לחוות דעת חיוביות שייצרו את הרושם הראשוני המושלם.

לסיכום, אם אתם מתעניינים בשדרוג התדמית של העסק שלכם, אין ספק שכדאי לכם לדאוג לצוות מקצועי ולכרטיס ביקור איכותי, ולהתחיל לעצב את העסק שלכם עם פריטים יוקרתיים בהקדם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הישארו מעודכנים

הצטרפו לניוזלטר של שריונית חסם והתעדכנו לפני כולם בכל מה שחדש בעולם הדלתות ופתרונות המיגון לבית ולעסק.