שאל את
המומחה

מכתבי תודה והערכה

לשריונית חסם הרבה לקוחות מרוצים ומפרגנים, קראו את המכתבים המרגשים.

 

מכתבי תודה

שירות יוצא מן הכלל- מר שרון דרורי

אל: שריונית חסם

לידי: מר אבינועם שקד- מנכ"ל

הנדון: שירות יוצא מן הכלל- מר שרון דרורי

אדון נכבד,

שמי עינב ואני גרה בגבעתיים, בדירה קטנה וישנה זשקנינו לאחרונה. עם הדירה "ירשנו" דלת של חסם בת כ-15 שנה.

בחודשיים האחרונים נתקלנו בבעיות עם הדלת. המפתח לא מסתובב כמו שצריך, הדלת מסרבת להיפתח והידית רופפת ואינה "קופצת" חזרה למקומה.

פניתי לפורום "עשה זאת בעצמך" בתפוז, והתייעצתי מה ניתן לעשות במקרה כזה, מה יכולה להיות הבעיה, ובעיקר- ממי אפשר לקבל ייעוץ הוגן בנוגע למצב הדלת, ולהימנע מ"חאפרים" שמסתובבים בשוק, גובים מאות שקלים על תקלות שלא קיימות ועושים יותר נזק מתועלת.

אחת התשובות שקיבלתי בפורום הייתה המלצה חמה לפנות לבחור בשם שרון דרורי, שעובד בחסם- מקצועי והגון, ולנסות לשאול אותו לדעתו. טרם הספקתי לעשות זאת- וקיבלתי הודעה משרון עם מספר שאלות, כדי לקבל מושג בנוגע לתקלה בדלת. שרון התעקש שדלתות חסם אינן נתקעות והבעיה היא בדרך כלל בשימוש או בהתקנה לא נכונים. וכדי להוכיח את טענתו- הוא ביקש להגיע לביתנו על מנת לבחון את מצב הדלת, לתת ייעוץ (ובמידת הצורך גם הערכת מחיר לתיקון- אם יהיה צורך)- וכל זאת מבלי לבקש תשלום. לא האמנתי, אבל החלטתי לנסות...

למחרת בבוקר התייצב שרון אצלנו בבית, הסתכל על הדלת, פירק, בחן, שייף, שימן, התקין שוב- וחוזר חלילה. במהלך הטיפול הוא הראה לנו מה הבעיה בדלת, שאכן נבעה מהתקנה לקוייה (ע"י חאפר נוסף), קפיץ ידית לא מתאים, חור גדול מידי במשקוף ועוד.

שרון עבד אצלנו בית למעלה משעתיים ותיקן את הדלת לחלוטין. בסיום עבודתו הוא אף סירב לקבל מאיתנו כסף ואמר שבא ללמוד, ובעיקר להוכיח לנו שדלתות של שריונית חסם איכותיות ביותר ואינן נתקעות לעולם. ואת זה הוא עשה. בתמורה הבטחנו לו- שכשנעשה שיפוץ בבית, אין לנו ספק בכלל שהדלת הבאה תהיה דלת של חסם.

ברור לי שאף אחד לא היה חייב לטפל בי, לא אני רכשתי את הדלת, זוהבי דלת ישנה מאוד, שגם לא הותקנה כנראה על ידי מתקין מורשה, ואין לשריונית חסם על אחריות לכאורה למוצר. 

רציתי לציין, שמעולם לא נתקלתי ביחס ובשירות כל כך מדהימים ועוד ממהל טכני ארצי של חברה.

הזמן, הטיפול המקצועי, היחס האישי, הנכונות לעזור לי בלי תמורה- ובעיקר העמידה האיתנה מאחורי המוצר שלכם- בעיני זו זכות עצומה שמר שרון דרורי עובד בחברתכם. אשריכם.

תודה רבה על הכל,

עינב ניסינגר

שירות יוצא מן הכלל- מר שרון דרורי