שאל את
המומחה

מכתבי תודה והערכה

לשריונית חסם הרבה לקוחות מרוצים ומפרגנים, קראו את המכתבים המרגשים.

 

מכתבי תודה

מכתב תודה והערכה למנהל שירות ארצי- מר שרון דרורי

לכבוד: חברת שריונית חסם

לידי מר אבינועם שקד- מנכ"ל

הנדון: מכתב תודה והערכה למנהל שירות ארצי- מר שרון דרורי

ברשותח דלת כניסה מעוצבת מדגם 7001 שנרכשה לפני כ-4.5 שנים בחברת שריונית חסם.

לפני כשנה וחצי קיבלה הדלת (בחלקה התחתון) כתמים לבנים, לא ברורים. וזאת לאחר שהובטח לי שהדלת עמידשה בכל תנאי מזג אויר.

פניתי למחלקת שירות לקוחות ושם נאמר לי שהאחריות על הצבע היא לשנה בלבד. ביקשתי שישלחו נציג שירות שיראה את הבעיה ויתן לה פתרון, אך נתקלתי בבירוקרטיה ארוכה שנמשכה מספר חודשים.

ב-22/9/2009 הגיע לביתי מנהל השירות הארצי, מר שרון דרורי, אדם מיוחד במינו, אשר כל חברה הייתה שמחה להתברך במנהל שירות שכזה.

מיד כשראה את בעיית הכתמים הלבנים, פסק בוודאות שאלו כתמי מים שהתייבשו על הדלת ונתן לי פתרון לבעיה- מריחת חומר מיוחד על חזית הדלת. באותה הזדמנות שאלתי מה ניתן לעשות כדי לשפר את אטימות הדלת. שרון ענה שיש להחליף את האטם הקיים לאטם חדש וטוב יותר שנקרא "אטם בועה" ואף הבטיח לעזור לי בכך.

לאחר כחודשיים, להפתעתי הרבה, הגיעה אלי חבילה בדואר, ארוזה באופן מרשים (אריזה זו שלעצמה היא עדות לתודעת שירות גבוהה). בחבילה היו אטם בועה לדלת וחומר השימור נגד הכתמים ללא כל חיוב.

לאחר החלפת האטם ומריחת החומר המשמר, הדלת נראית מרשימה כחדשה.

ברצוני להודות למר שרון דרוריף על השירות הנפלא הן במישור הטכני והן במישור האנושי ולהביע את שביעות רצוני מהדלת שרכשתי בחברתכם.

בברכה,
אורן לרנר
זכרון יעקב

מכתב תודה והערכה למנהל שירות ארצי- מר שרון דרורי