שאל את
המומחה

מכתבי תודה והערכה

לשריונית חסם הרבה לקוחות מרוצים ומפרגנים, קראו את המכתבים המרגשים.

 

מכתבי תודה

מכתב תודה והערכה לאלעד ממן וכרמל ווהבי

ברצוני להוגות ל-2 אנשים יקרים של רשת שיריונית חוסם.

אנחנו, מירי ודורון קלמפנר רכשנו דלת כניסה לביתנו החדש שברחוב דגניה 11 בקרית ביאליק.
הדירה נרכשה דרך היזם שהפנה אותנו לחברת עכביש.
לצערנו לאחר שירדו מספר תשלומים, קיבלנו הודעה שהחברה בתהליכי פירוק.

בצר לנו פנינו לחברתכם, שיריונית חוסם וקיבלנו שירות מעולה מאלעד ממן שנירתם לעזור לנו כדי לרכוש דלת ולהתאימה לפתח הקיים בביתנו.
מאוד חששנו שהדלת תראה כמו טלאי, משקוף של עכביש ודלת של חוסם.
אלעד במקצועיותו הציע לבצע התקנת משקוף בהלבשה על המשקוף הקיים.

אלעד ליווה אותנו במסירות, באנושיות ובאורך רוח, עד ליציאת הזמנה מתאימה.
ואנו בעידודו רכשנו דלת שריונית דגם 7001- אפור מגורען.

אחד הגורמים לרכישת הדלת בחברתכם ולא בחברת רב בריח הייתה אישיותו של אלעד ממן, האנושיות שבו, הרצון לעזור, אורך הרוח, רגישותו וסבלנותו בזמן מתן שירות ללקוחות שיריונית חוסם.

שלשום הגיע לביתנו המתקין כרמל ווהבח- אדם נעים הליכות, מקצוען ממש, עם הרבה שלווה ואורך רוח והתקין את הדלת לשביעות רצוננו המלאהץ
כרמל הינו דוגמא למתן שירות ללקוח.

אלעד וכרמל עונים על הסלוגן "זאת זכות לתת שירות"!

רשת שיריונית חוסם התברכה בשני עובדים נאמנים ושגרירים טובים של מקום עבודתם.
במתן שירות זה אתם רוכשים חוג לקוחות נאמן עבור שריונית חוסם.

במילה תודה 4 אותיות, לכאורה מילה קצרה אך במשמעותה עמוקה מאוד.
תודה על כל העזרה שהענקת לנו בבחירת המוצרים לבית ועל הסבלנות.

מי ייתן וירבו הרבה עובדים כמותם בישראל.

בתודה והערכה רבה

קלמפנר מירי ודורון

מכתב תודה והערכה לאלעד ממן וכרמל ווהבי